Amennyiben Ön követni akarja egyes alapanyagainak, termékeinek fogyását, vagy nincs ott egész nap az üzletben és szeretné tudni megbízhatóak-e alkalmazottai, akkor ajánljuk a Servitor Éttermi Szoftver raktárkezelő modulját. Alábbi oldalunkon néhány fontosabb menüpontot emeltünk ki tájékoztatásul.
Bevételezés szállítólevél, vagy számla alapján
Szakembereink végletekig leegyszerüsítve alkották meg a bevételezést az éttermi programban. Teljesen átlátható ugyanakkor minden lényeges és fontos adatot meg tudunk adni. Első használatra is egyértelmű lesz a működése.
Raktárkészlet megtekintése
Az aktuális alapanyag készletünkről ad pontos információt, mutatva a mennyiségeket, a beszerzési árakat, az előre beállított minimálisan szükséges és maximálisan raktározható mennyiségeket. Természetesen cikkcsoportokra is tudjuk szűkíteni a listánkat, illetve a raktárak gombra kattintva megtudhatjuk, hogy melyik raktárunkban mennyi található az egyes alapanyagból. Amennyiben beütjük a kezdőbetűjét a megtekinteni kívánt anyagunknak, akkor rögtön ráugrik arra.